top of page

JAK BÝT S MÁMOU 🌷

Muž volá mámě, zní rozjařeně:


Muž: Maminko, my u tebe nebudeme spát. Vzali jsme si spacáky a vyspíme se u kamaráda... Cože? Ne, ne, ani obědvat nebudeme. Nemusíš vařit, odpočívej.


Máma: Ale já budu vařit, stejně si musím uvařit na pondělí polívku!


Muž: (Zdá se, že syn neslyší její zoufalý podtón.) Maminko, prostě nevař, odpočiň si.



Syn má maminku rád. Chce s ní být, ale ještě nepřišel na to, jak být autentický, ještě s ní není jako rovný s rovným, ještě je jeho maminka "instituce". Neví, jak jí říct, že se návštěva vždy nepříjemně protáhne, protože trvá někdy i dvě hodiny, než se odváží říct, že už chce jít. A tak reaguje zástupně. Oddaluje se, konejší, vytváří si kolem setkání s mámou další navazující program.



Z hlediska mé metody vidím, že nemá dokončené plné oddělení od mámy z doby symbiózy, kdy byl maličký. Z doby, kdy mu bylo mezi jedním a pěti lety má "v těle" (v myšlenkách ne) pocity přílišného propojení, které ho omezuje. Nebyly dostatečně naplněny jeho potřeby odmlouvat, mít svou hlavu a občas i zvrátit mámino rozhodnutí a velet... a jeho tělo si to pamatuje. A projevuje se to slabostí v kontaktu s mámou.



Na tyto mezírky pak navazují mentální strategie přežití, které se poprvé začaly tvořit mezi sedmým a devátým rokem a pokračují v rozvíjení dodnes:


1. Chci být tím, kdo tu velí.


2. Nemám tě nerad, ale nemám tě ani rád, když velíš.


3. Nechci tě ovládat, ale ovládáš-li mně, co mi zbývá.


4. Nechci být ten zlý, ale nedáváš mi jinou možnost.


Jeho kompetence B (Schopnost být s lidmi) je narušená. Cítí se omezován, doslova splynut s potřebou mámy (v dospělosti pravděpodobně i partnerky, odrostlejších dětí, někdy i důležitých přátel). Namísto reálné komunikace musí sáhnout ke kompetenci A (Silné já, uhájení si svých potřeb) a jednostranně stanoví, co se bude dít.


Není to špatně, je to jedna z cest, jak zvládnout své vývojové deficity. A cokoliv, co nám pomáhá, je skvělé. A taky, kdo z nás by tohle v nějaké podobě neznal! :)



Pokud máte chuť své strategie proměnit a mít krásnější, hlubší, barevnější prožívání svého života a vztahů, podívejte se do poznámky pod čarou na popis mých metod a nabídku kvantových přepisů a kurzů.



Krásný den ❤️



Iveta




Pro nejranější období našeho vývoje jsem vytvořila nahrávky kvantových přepisů pro:


- Období vyživující symbiózy s mámou (základ pro pocit bezpečí, lásku a spojení s druhými)


- Období přirozeného oddělení ze symbiózy (základ pro sílu ve vztazích)


- Zrod autonomie (základ pro bohatý život)


Pokud máte zájem o ozdravné přepisy k jednotlivým situacím ve vašem životě (žárlivost, strach z osamění, zahlcování druhými lidmi, sloužení druhým, strach ze samostatnosti, silné reakce na zpětnou vazbu či kritiku...), napište mi, o jakou situaci jde a doporučím Vám konkrétní přepis nebo jejich sadu pro raná období vývoje.



Na to navazují mé kompetenční kurzy:


Kurz kompetence A (Silné já) a Kurz kompetence B (Rovnoprávnost a úcta ve vztazích). Oba kurzy ve formě videí, audií a skript. A od 23. září nově startující kurz C (Svoboda a seberealizace). V kompetenčních kurzech jde už o propojení všech zdravých i nedávno uzdravených míst v nás a vytvoření celého systému fungování v jednotlivých oblastech života. Fungují nejlépe, pokud máte jednotlivé silné spouštěče (viz přepisy popsané výše) už ozdravené.


Kompetenční kurzy můžete zakoupit zde https://www.ivetahavlova.cz/nabidka-kurzu


ree

 
 
 

Komentáře


Archiv
Sledujte Ivetu
  • YouTube
  • Facebook App Icon
  • Instagram
  • LinkedIn
  • SoundCloud
bottom of page